امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اخبار ویژه
تاريخ انتشار : 1396/01/28 - 15:26
كد :230893
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی:
کاهش ۲۰۰ تومانی قیمت مرغ/مرغ کیلویی ۶۹۵۰ تومان
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش ۷۰ درصدی تقاضا در بازار مرغ خبر داد و گفت: قیمت این کالا به ۶۹۵۰ تومان رسیده است.

به گزارش سایت خبری رازق؛

مهدی یوسف خانی از کاهش حدود ۲۰۰ تومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد و اظهارداشت: درحال حاضر قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی ۶۹۵۰ تومان است؛ البته به دلیل کسادی بازار و نبودن تقاضا برخی از فروشندگان، کالای خود را تا مرز ۶۴۰۰ تومان نیز عرضه می‌کنند.  

وی افت تقاضا در بازار را دلیل اصلی کاهش قیمت مرغ عنوان کرد و گفت: از ۱۳ فروردین به بعد، تقاضا در بازار مرغ ۷۰ درصد افت کرده است.  

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی قیمت مرغ آماده طبخ را در عمده فروشی درب   کشتارگاه  ٦١٥٠  تومان، تحویل    واحدهای  صنفی  ٦٣٠٠ تومان،  ران   مرغ   بی  کمر ٦٩٥٠ تومان، سینه  مرغ  با کتف        ۱۲هزارتومان، سینه مرغ بی کتف ۱۳ هزارتومان و ران   مرغ    با  کمر ۵۹۵۰ تومان است.    

 

 

انتهای پیام/ز

تلگرام ما

اول خبر | خبر امروز
تعداد بازديد : 351
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.