امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اخبار ویژه
تاريخ انتشار : 1396/02/01 - 17:18
كد :231253
رئیس اتحادیه مشاوران املاک:
وضعیت بد مسکن در ایران به دلیل نبود برنامه‌ریزی است
رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور با بیان اینکه دولت‌ها باید در قالب برنامه کلان به مسئله مسکن نگاه کنند و برای آن برنامه‌ریزی طولانی مدت داشته باشند، گفت: یکی از دلایل اصلی مشکلات بخش مسکن فقدان برنامه‌ریزی و چشم‌انداز مشخص است.

به گزارش سایت خبری رازق؛

حسام عقبائی با اشاره به اینکه رکود مسکن به خاطر اقتصاد بیمار ایران است گفت: اقتصاد ایران اقتصاد بیماری است و در سال های اخیر یعنی بعد از سال 92 دچار رکود بسیار عمیقی شده است که باعث شده دغدغه هایی که در بخش تولید و اشتغال در کشور وجود داشته، تشدید پیدا کند.

عقبایی ادامه داد:وزارت راه به عنوان متولی اصلی مسکن در دولت و کشور و در کنار آن نهادهای دیگری مانند بنیاد مسکن، شهرداری ها و حتی وزارت جهاد کشاورزی در حوزه مسکن تاثیرگذار هستند اما می بینید که با وجود این تعداد دستگاه مرتبط با مسکن، چشم اندازی در این حوزه وجود ندارد.

وی اضافه کرد:نتیجه نبود برنامه ریزی پیوسته این می شود که دولت قبل طرح مسکن مهر را اجرا می کند اما دولت یازدهم همین طرح را محکوم و آن را اشتباه می داند پس بنابراین دولت ها باید در قالب برنامه کلان به مسئله مسکن نگاه کنند و برای آن برنامه ریزی طولانی مدت داشته باشند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک ادامه داد: یکی از دلایل اصلی که باعث شده وضعیت مسکن ایران خوب نباشد، این است که در حوزه مسکن، برنامه ریزی و چشم اندازی نداشته ایم و دولت های قبلی و فعلی بر اساس سلایق و علایق و دیدگاه های مدیریت خودشان، سکان داری بخش مسکن را بر عهده دارند.

عقبائی گفت: متاسفانه بانک‌ها به جای انجام امورات اصلی، بنگاه داری می کنند و تا زمانی که سیاست‌های پولی و بانکی اصلاح نشود، بخش مسکن وارد رونق نخواهد شد.

 

 

انتهای پیام/ز

تلگرام ما

اول خبر | خبر امروز
تعداد بازديد : 377
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.