امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اقتصادی
تاريخ انتشار : 1396/02/09 - 18:44
كد :231990
اعلام آخرین میزان مصرف بنزین کشور
بر اساس آخرین آمار، میانگین مصرف بنزین از ابتدای سال ۱۳۹۶ تاکنون ۷۸ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بوده است.همچنین میانگین مصرف بنزین از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون ۷۵ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر اعلام شده است.

به گزارش سایت خبری رازق؛

میانگین مصرف بنزین در سال ۱۳۹۵، ۷۴ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بوده است که در مقایسه با سال ۱۳۹۴ این عدد، ۵.۲ درصد رشد داشته است.

میانگین مصرف بنزین در اسفند سال ۱۳۹۵  ۷۸ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بوده که نسبت به میانگین مصرف در اسفند سال ۱۳۹۴(۷۴ میلیون لیتر)، ۶.۷ درصد رشد داشته است.

بیشترین میزان مصرف بنزین در سال ۱۳۹۵، در تاریخ ۱۲ اسفند ماه به میزان ۱۰۵ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر و کم ترین میزان مصرف در تاریخ ۲۱ مهرماه(روز عاشورا) به میزان ۴۷ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، میانگین مصرف بنزین در فروردین ماه سال ۱۳۹۶، ۷۸ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده که نسبت به فروردین سال ۱۳۹۵، ۸ درصد رشد داشته است.

 

انتهای پیام/ز

تلگرام ما

اول خبر | خبر امروز
تعداد بازديد : 276
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.