امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اخبار ویژه
تاريخ انتشار : 1396/02/17 - 00:17
كد :232729
عضو هیات مدیره اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان پوشاک:
شرکت های پوشاک خارجی ملزم به معرفی مراکز فروش خود در ایران هستند
عضو هیات مدیره اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان پوشاک از الزام شرکت های البسه خارجی نسبت به معرفی مراکز فروش خود در ایران خبر داد.

به گزارش سایت خبری رازق؛

رضا محمدجعفر در مصاحبه با برنامه روی خط اقتصاد رادیو اقتصاد با یادآوری چگونگی اعطای مجوز برای واردات پوشاک در سال گذشته گفت: ضوابط قبلی به تولید داخلی ضربه زننده بود و اصل یا فرع بودن و نیز واردات مجاز این پوشاک مشخص نبود.

وی با اشاره به تصویب دستور العمل جدید در حوزه واردات پوشاک اظهار داشت: برندهای خارجی باید نمایندگی خود را در ایران معرفی می‌کردند که مسیرهای فرار قانونی بسیاری پیش روی این کار بود؛ همچنین شرکت ایرانی باید رصد شده و تعداد فروشگاه‌های خود را معرفی کند.

محمدجعفر با اعلام اینکه فروشگاه‌های دیگر که مبادرت به فروش برند‌ها می‌کنند، تقلبی هستند، ادامه داد: با ورود اجناس به گمرک، کد تعریف شده باید روی محصول درج شود و گمرک ضمن بازبینی کانتینرها، خطا سنجی کرده و صحت اجناس وارداتی را تایید می‌کند.

عضو کار گروه پیگیری واردات پوشاک پرداخت هزینه به شرکت مادر را موجب جلوگیری از ارزان فروشی دانست و گفت:: در مجوز‌های قبلی، قیمت‌ها قابل رصد نبود، ولی در دستورالعمل جدید، قیمت‌های واقعی استخراج شده و در فروشگاه‌های نمایندگی کشور مبدأ در معرض فروش قرار می‌گیرد.

محمدجعفر در رابطه با لزوم تشکیل کارگروهی برای رصد این دستور العمل اظهار داشت: این دستورالعمل تا سه ماه بعد از ابلاغ اجرایی نشد و ضربه زدن به تولید داخلی منتهی به تشکل کار گروهی به دستور وزیر شد تا دستور العمل‌ها پیگیری شود.

وی افزود: شرکت‌های خارجی نمایندگان رسمی خود را اعلام نکرده اند و هم اینک نسبت به دریافت تاییدیه از شرکت مادر نسبت به معرفی شرکت ایرانی در تلاش هستیم؛ بنابر این برند خارجی باید مکان فروش اجناس خود را در ایران روی سایت خود معرفی کند.

 

 

انتهای پیام/ز

تلگرام ما

اول خبر | خبر امروز
تعداد بازديد : 360
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.