امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اخبار ویژه
تاريخ انتشار : 1396/02/30 - 18:22
كد :234151

آخرین وضعیت عرضه دام ؛

بازار گوشت در آستانه ماه رمضان به کدام سمت و سو می رود؟

رئیس شورای تأمین کنندگان دام زنده گفت: با عرضه مستقیم دام به کشتارگاه‌ها و سپس لاشه به قصابی‌ها پیش بینی می شود که اتفاق خاصی در بازار رخ ندهد.

منصور پوریان رئیس شورای تأمین کنندگان دام زنده  با اشاره به آخرین وضعیت عرضه دام اظهار داشت: طی سه روز اخیر نرخ هر کیلو دام زنده به دنبال افزایش عرضه با کاهش سه هزار تومانی روبرو شد به طوریکه از ۱۷ هزارتومان به ۱۴ هزار تومان تقلیل یافت.

 

وی علت گرانی گوشت قرمز را عرضه محدود دام توسط قصابی‌ها و اعمال عوارض سنگین از سوی کشتارگاه‌ها دانست و افزود: براساس توصیه دامپزشکی ۲۴ ساعت لاشه در سردخانه‌ها باید نگهداری شود و از آنجا که هزینه کشتار لاشه گوساله ۱۴۰ هزارتومان و گوسفند به ۴۰ هزارتومان رسیده از این رو این امر تأثیر مستقیمی در نوسانات قیمت گوشت در بازار دارد.

 

پوریان ادامه داد: با عرضه مستقیم دام به کشتارگاه و لاشه به قصابان در کنار عرضه گوشت گرم با نرخ مصوب دولتی ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح میایدن، انتظار می‌رود که قیمت در بازار به تعادل برسد. 

 

رئیس شورای تأمین کنندگان دام زنده در خصوص پیش بینی وضعیت قیمت گوشت در آستانه ماه رمضان بیان کرد: وزارت جهاد در جهت تعادل قیمت گوشت در بازار اقدام به ایجاد بزرگترین صنعت دامپروری دام و کشتارگاه زیاران در قزوین کرده که با کشتار و عرضه روزانه دام و گوشت با نرخ مصوب دولتی پیش بینی می‌شود که اتفاق خاصی در بازار رخ ندهد.

 

به گفته وی ایجاد میدان عرضه دام در شمال تهران از سوی معاونت امور دام وزارتخانه  و عرضه مستقیم دام حذف واسطه ها و تعادل بخشی قیمت در بازار را به همراه دارد.

 

انتهای پیام/ز

تلگرام ما

اول خبر | خبر امروز
تعداد بازديد : 370
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.