امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اقتصادی
تاريخ انتشار : 1396/02/31 - 15:21
كد :234247

کاهش حجم فروش دلیل اصلی رکود؛

قدیمی ترین تولیدکننده فیبر ایران در زیان دهی رکورد زد

گفته می شود که یکی ازچالش های جدی فراروی این شرکت،کاهش حجم فروش بوده که دلیل آن برخاسته از رکود حاکم بر بازار ساختمان و خودرو است.

به گزارش سایت خبری«رازق»، زیان انباشته شرکت تولید فیبر ایران، شرکتی که عنوان قدیمی ترین تولید کننده فیبر کشور را با خود به یدک می کشد درمیان دوره 9 ماهه سال 95 با 128 درصد افزایش به (66461) میلیون ریال رسیده است. زیان انباشته شرکت تولید فیبر ایران درسال مالی 94 دستکم (29168) میلیون ریال بوده است.

افزایش 128 درصدی زیان انباشته این شرکت بزرگ تولیدی در شرایط فعلی و در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

شرکت تولید فیبر ایران در اردیبهشت ماه سال  1345 فعالیت خود را کلید زده و در زمینه تولید انواع فیبرساده، رنگی و روکش شده و تولید وعرضه انواع محصولات چوبی فعال است.

گفته می شود که یکی ازچالش های جدی فراروی این شرکت،کاهش حجم فروش بوده که دلیل آن برخاسته از  رکود حاکم بر بازار ساختمان و خودرو است.

دلیل دیگر، فقدان تنوع در تولید محصول و ناتوانی در رقابت پذیری محصولات تولیدی این شرکت با نمونه های خارجی آن است.

ازقرار معلوم، شرکت تولید فیبر ایران درسال های مالی 94 و 93 هم به ترتیب (۲۷,۳۵۰) و (12210)  میلیون ریال زیان داده بود.

به نظر می رسد با ادامه روند مذکور شرکت تولید فیبر ایران برای سال مالی 95 هم زیانده شود، امری که با توجه به افزایش شدید زیان انباشته چندان هم بعید نیست.

 

 

انتهای پیام/ز

تلگرام ما

اول خبر | خبر امروز
تعداد بازديد : 329
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.