امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1396/03/02 - 22:41
كد :234567

مسابقه طراحی سمبل‌های المپیک و پارالمپیک توکیو 2020

مسابقه طراحی سمبل بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 از روز گذشته با دعوت کمسیونر امور فرهنگی ژاپن از عموم مردم برای شرکت در مسابقه شروع شد.

براساس اعلام برگزار کنندگان بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو 2020، عموم مردم از کشورهای جهان و در رده‌های سنی مختلف می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. مسئولان برگزارکنندگان بازی‌های توکیو 2020 اعلام کرده‌اند که در مسابقه طراحی سمبل مسابقات کودکان حضور فعال داشته باشند.

 

طرح‌های ارسالی لازم است که در 6 وجه طراحی شود و روایت سمبل‌ها همراه با طرح‌های ارسالی ارائه شود. توجه به تاریخچه و فرهنگ ژاپن لازم است بخش ویژه طراحی‌ها باشد. بنابر همین اعلام در طراحی‌هایی که ارسال می‌شود طرح‌های ارسالی کودکان مورد توجه و ارزیابی بیشتری قرار می‌گیرند.

 

علاقمندان به شرکت در مسابقه طراحی سمبل بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 تا تاریخ بیستم تیرماه جاری می‌توانند آثار خود را به کمیته ملی پارالمپیک photo@paralympic.ir ارسال نمایند.

منبع خبر : فارس
تلگرام ما

اول خبر | خبر امروز
تعداد بازديد : 327
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.