امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اخبار ویژه
تاريخ انتشار : 1396/04/22 - 14:35
كد :256112

کارآفرین و کارشناس برجسته؛

راهکارهای موفقیت کسب و کار از بیان تیموتی سیکس

شروع کسب و کار یک سفر است. این یک سفر دشوار است و اکثر مردم شکست می خورند، زیرا آنها مربی ای ندارند. ‏ما قصد داریم به شما هفت درس مهم درباره شروع یک کسب و کارموفق را آموزش دهیم. ‏

تیموتی سیکس، کارآفرین و کارشناس سهام، وکیل و تاجری مشهور است. او در رسانه های خبری CNN، فاکس نیوز، CNBC و دیگر موارد برجسته شده است، همچنین وی در موسسات معتبر مانند دانشگاه هاروارد به سخنرانی پرداخته است. می توانید نمایش های رسانه ای و سخنرانی هایش را تماشا کنید. تیمونی سیکس چندین مقاله در حوزه کسب و کار دارد که در اینجا به شرح یکی از آنها می پردازیم:

شروع کسب و کار یک سفر است. این یک سفر دشوار است و اکثر مردم شکست می خورند، زیرا آنها مربی ای ندارند. من قصد دارم به شما هفت درس مهم درباره شروع یک کسب و کارموفق را آموزش دهم. من این درس ها را از تجربیات و ناکامی هایم آموختم و اکنون قصد دارم آنها را به شما آموزش دهم تا مجبور نباشید با همان چالش هایی که انجام می دادید و مشکلاتی که پیش روی تان بود، پیش بروید.

1- باید به آموزش اهمیت داد

من معتقد هستم که آموزش و پرورش بسیار مهم است و منظور از آموزش لزوما آموزش رسمی نیست، اگر چه می تواند باشد. آموزش به شکل های بسیاری از جمله از طریق تجربه و از طریق مربیان صورت می گیرد. داشتن مربی و مشاور در آموزش مسئله ای بسیار با اهمیت است. به همین دلیل من این آموزش ها را در ویدئویی ایجاد کردم، بنابراین افراد عادی نیز می توانند به آن مراجعه کرده و آموزش ببینند.

2- باید مشتاق یادگیری باشید

من با تعدادی کارآفرین متکبر که فکر می کنند همه چیز را می دانند آشنا هستم، اما برای تبدیل شدن به کارآفرین موفق راهی را که آنها در پیش گرفته اند دنبال نکنید. افتاده باشید و تمایل به یادگیری داشته باشید، بدون توجه به اینکه چقدر موفق هستید یا بدون توجه به میزان سرمایه ای که کسب می کنید.

3- هدف های خود در کسب و کار را بشناسید

باید با اهداف خود در کسب و کار آشنا باشید. در اهداف خود پابرجا بمانید و به اهداف جدیدی دست نزنید. لازم است از آنچه از کسب و کار و هدف خود انتظار دارید، آگاه باشید و برنامه هایی برای رسیدن به هر آنچه را که لازم دارید طراحی کنید، همچنین بهتر است برنامه های خود را برای رسیدن به هدفتان یادداشت کنید و به مرور زمان وقتی وضعیت کسب و کارتان عوض می شود آن طرح را اصلاح کنید و سرانجام با گذشت زمان از یادداشت اهداف تان روی کاغذ شگفت زده خواهید شد.

4- نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید

با مطالعه نقاط قوت و ضعف خود آگاه می شوید که چگونه بهترین استفاده را از زمان خود داشته باشید. پس اگر شما یک بازاریاب هستید تنها در بخش بازاریابی تمرکز کنید. اگر با اعداد رابطه خوبی ندارید، شخص دیگری را برای کمک در این بخش باید استخدام کنید، بنابراین سعی نکنید همه چیز را خودتان انجام دهید، در این صورت شما خود را غرق در کار های تان خواهید یافت.

5- روند بهبود در کسب و کار خود را ادامه دهید

با هر پیشرفتی که می کنید، خوشحال باشید. من از تجربه هایی که دارم می دانم که با داشتن هدف های برای پیروزی های بزرگ و انتظار بازده سریع از آنها به شما در درازمدت کمکی نخواهد کرد، بنابراین ثبات در کسب و کار بسیار مؤثرتر از تلاش برای دستیابی به تمامی اهداف به یک باره در هفته یا ماه اول شروع کسب و کار است.

6- بهتر است با رسانه های اجتماعی و شبکه رابطه خوبی داشته باشید

درست یا غلط بودن راه شما در کسب و کار را فقط خود شما می دانید، پس بهتر است یک مشاوره، یک سرمایه گذار و همچنین کسی را بیابید که به شما کمک های عاطفی ارائه دهد.

اکنون که به گذشته نگاه می کنم با خود می گویم کاش کار با شبکه را از روز اول شروع می کردم. هر روز که از شبکه استفاده نکنید یک شریک بالقوه از دست داده اید. پس اتصالات و ارتباطات شبکه را شروع کنید. مهم نیست که در ابتدا این ارتباطات تا چه اندازه گسترده باشد.

7-آنچه را که انجام می دهید دوست داشته باشید

یکی از نکات بسیارمهم برای تاجران این است که آنها باید کاری را که انجام می دهند دوست داشته باشند. این تنها راهی است که می توانند در این کار تمام مشکلات را تحمل کنند. شور و هیجان، ما را به راهی که در زندگی مان برای پیشرفت در کسب و کار به آن علاقه مند هستیم، می کشاند. اما نکته مهم کجاست؟ باید بدانید مهم نیست که کسب و کار شما چه چیزی است، اگر شما آن را دوست داشته باشید و به طور جدی سخت کار می کنید، در نهایت شما به موفقیت خواهید رسید، ولی اگر غیر این باشد در بهترین کسب و کار ها هم ممکن است با شکست مواجه شوید.

اکنون زمان آغاز کسب و کارتان است. بنابراین، در نهایت، بهترین راه برای اجرای یک کسب و کار، اجتناب از تعویق است. در حال حاضر شروع به کار کنید و از اهداف خود شروع کنید.

تعداد بازديد : 383
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.