امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1396/05/07 - 10:48
كد :256631

شد سالیانه 5 درصدی مصرف برق در کلان شهر تهران

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ از کلیه شهروندان تهرانی خواست با توجه به پیش بینی افزایش دمای هوا در روزهای آینده، مصرف برق را در ساعات پیک بار یعنی 12 تا 16 و 20 تا 23 مدیریت کنند.

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تهران بزرگ، مدیرعامل این شرکت از کلیه شهروندان تهرانی خواست با توجه به  پیش بینی افزایش دمای هوا در روزهای آینده؛ مصرف برق را در ساعات پیک بار 12 تا 16 و 20 تا 23   مدیریت کنند.

صبوری با اشاره به رشد سالیانه  5 درصدی مصرف برق در  کلان شهر تهران، تصریح کرد:  در حال حاضر بیشترین مصرف  برق مشترکان به دلیل  استفاده از وسایل سرمایشی است از این رو تقاضای ما از مشترکان خانگی،انتقال وسایل برقی پرمصرف به ساعات غیر پیک می باشد .

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران همچنین  تصریح کرد:  از 8760 ساعت در طول یک سال فقط 400 ساعت با  اوج مصرف برق مواجه هستیم و در صورتی که مشترکان بخش خانگی نسبت به مصرف خود حدود 10 درصد صرفه جویی داشته باشند، می توان صنعت برق  کشور را در تامین برق پایدار و جلوگیری از بروز خاموشی یاری رساند.

 

تعداد بازديد : 558
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.