امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اخبار ویژه
تاريخ انتشار : 1394/09/03 - 10:48 كد :51242
صادرات 27 میلیون دلاری کفش ایران به 13 کشور جهان
اگر چه ایران از جمله واردکننده‌های کفش محسوب می‌شود، کفش‌های تولید ایران جزو اقلام عمده صادراتی کشور نیز به حساب می‌آیند که در هفت ماهه امسال 27 میلیون دلار از آن‌ها به 13 کشور جهان صادر شده است.

به گزارش «رازق»، پاکستان،گرجستان،آذربایجان،افغانستان،امارات متحده عربی، بحرین، تاجیکستان، ترکمنستان، عراق، عمان، قرقیزستان، قزاقستان و نیجریه از جمله کشورهای خریدار کفش ایرانی به شمار می‌روند.

ایران توانسته طی هفت ماه امسال نزدیک به 5000 تن از انواع کفش‌های تولید داخلی را به کشورهای مذکور بفروشد که این تجارت در نهایت برای ایران نزدیک به 27 میلیون دلار ارز‌آوری داشته است.

آمارهای صادرات کفش که امسال صدو هشتاد و سومین محصول صادراتی غیرنفتی ایران است، در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

در این بین آمارها نشان می‌دهد که عراق با خرید حدود هزار تن کفش از ایران با ارزش 14 میلیون دلار بزرگترین مشتری کفش ایران به حساب می‌آید و افغانستان با فاصله زیاد پس از این کشور دومین وارد کننده است

منبع خبر : ایسنا
تعداد بازديد : 1228
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.