امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اقتصادی
تاريخ انتشار : 1394/09/03 - 19:18 كد :51268
افت 74 واحدی شاخص بورس
در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص بورس 74 واحد دیگر عقب نشینی کرد.

به گزارش سایت خبری «رازق»؛ در پایان معاملات امروز بازار سرمایه دادوستد 546 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 137 میلیارد تومان در 31 هزار نوبت به ثبت رسید و شاخص بورس با افت 74 واحدی در کانال 62 هزار و 720 واحد متوقف شد.
بیشترین تاثیر منفی بر نماگر بازار سرمایه نیز امروز توسط نمادهای معاملاتی تاپیکو، پارسان و وغدیر رقم خورد و در مقابل نمادهای معاملاتی فارس، فولاد و شپنا با رشد خود مانع ریزش بیشتر شاخص شدند.
این گزارش می افزاید؛ شاخص‌های اصلی بازار سرمایه نیز امروز منفی بودند به طوری که شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) 29 واحد، کل(هموزن) 16 واحد، قیمت(هموزن) 14 واحد، آزادشناور 79 واحد و شاخص بازار اول 59 واحد و بازار دوم 121 واحد افت کردند.
در بازارهای فرابورس ایران نیز با دادوستد 205 میلیون ورقه به ارزش 112 میلیارد تومان در 11 هزار نوبت، آیفکس 5.2 واحد افت کرد و در کانال 690 واحد قرار گرفت.


انتهای پیام/ز

منبع خبر : تسنیم
برچسب ها : شاخص بورس ، افت ، بازار سرمایه 
تعداد بازديد : 465
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.