امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اخبار ویژه
تاريخ انتشار : 1394/09/10 - 11:25 كد :51762
ایجاد زمینه بازاریابی و فروش در مشاغل خانگی
معاون وزیر تعاون راه اندازی بنگاه‌های تعاونی را در اشتغالزایی و توسعه صادرات کشور موثر خواند و بر ضرورت فراهم کردن بسترهای بازاریابی و عرضه تولیدات مشاغل خانگی تاکید کرد.

به گزارش سایت خبری«رازق» سیدحمید کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با تشکیل و راه‌اندازی تعاونی‌ها ضمن حمایت از تولیدات داخلی، زمینه توسعه صادرات و ارزآوری به کشور فراهم می‌شود.

 

وی با تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های تعاونی‌ها، گفت: تعاونی‌ها باید از ظرفیت‌ها و تجربیات تعاونی‌های فعال برای توسعه و بهبود عملکرد خود استفاده کنند و تعاملات خود را گسترش دهند.

 

معاون وزیر تعاون متذکر شد: در حال حاضر تعاونی‌ها در بیش از صد رشته گرایش اعم از صنایع غذایی، پوشاک، مسکن و اعتبار مشغول فعالیت هستند و بدون اتکا به دولت در عرصه اقتصاد نقش آفرینی می‌کنند.

 

کلانتری درباره اعطای تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به تعاونگران نیز، گفت: پرداخت وام ارزان و کم بهره به تعاونی‌ها علاوه بر اشتغالزایی به افزایش تولید و بهره‌وری و صادرات در شبکه تعاونی‌ها کمک می‌کند.

 

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از گفت‌وگو با ایسنا، حمایت از مشاغل خانگی را از اولویتهای وزارت تعاون ذکر کرد.

 

وی گفت: وزارت تعاون توجه به مشاغل خانگی به ویژه در حوزه‌ صنایع دستی، چرم و پوشاک را مدنظر قرار داده و به دنبال حمایت از اشتغال زنان خانه‌دار است.

 

کلانتری تاکید کرد: در صورت فراهم کردن زمینه بازاریابی و تسهیل فرایند عرضه کالاهای تولیدی به بازار، مشاغل خانگی یکی از بهترین راههای ایجاد اشتغال در کشور است.

 

انتهای پیام/ر

منبع خبر : ایسنا
برچسب ها : بازار ، بازاریابی ، فروش ، مشاغل خانگی 
تعداد بازديد : 456
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.