امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اقتصادی
تاريخ انتشار : 1394/09/17 - 13:00 كد :52285
قیمت شکر کاهش یافت/ هرکیلو شکر چقدر به فروش می رود؟
رئیس اتحادیه خواربار فروشان از کاهش سه تا پنج درصدی قیمت شکر از هفته گذشته خبر داد.
به گزارش سایت خبری«رازق» صفر فرهمند ، با اشاره به کاهش 3 تا 5 درصدی نرخ شکر گفت: این کاهش قیمت به خاطر تمام شدن ایام محرم بوده و بیشترین میزان مصرف شکر برای نزولات مردم مصرف می‌شود.
 
وی افزود: قبل از محرم نرخ هر کیلو شکر 2 هزار و 280 تومان بودیم که از هفته گذشته این قیمت به 2 هزار تومان کاهش یافته است.
 
به گفته فرهمند کلیه مایحتاج عمومی مردم از جمله خواربار در طول هفته‌های گذشته هیچ تغییری نکرده و پیش‌بینی می‌شود این روند تا پایان سال‌جاری ادامه یابد.
 
رئیس اتحادیه خواربار فروشان با اشاره اینکه البته نوسانات قیمت شکر نیز در طول زمان یاد شده بسیار ناچیز و حداقل بوده است گفت: بازار خواربار کشور از یک ثبات نسبی برخوردار است که مهم‌ترین دلیل آن وفور انواع کالا در این بخش در بازار داخلی کشور است.
 
 
 
انتهای پیام/ز
منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها : شکر ، قیمت ، خوار وبار ، ثبات قیمت 
تعداد بازديد : 470
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.