امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : خبر برتر 1
تاريخ انتشار : 1394/09/18 - 10:19 كد :52401
آقای روحانی رکود را بر اساس قدرت خرید مردم بسنجیم یا آمار های شما؟
روحانی چه قبل از انتخابات ریاست جمهوری 92 و چه بعد از آن همیشه به ارائه آمار و ارقامی پرداخته که معلوم نیست از کجا آمده است و همچنین همیشه سعی بر این داشته تا وعده های خوبی در زمینه حل مشکلات اقتصادی بدهد اما هیچکدام به حیطه عمل نرسیده است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری «رازق» هفته اخیر روحاني در ديدار با دانشجو ها باز از آمارهايي استفاده كرد كه هنوز منبعي مشخص ندارد و فقط مي توان گفت كه اين حرفها براي نشان دادن اعداد و ارقام دولت تدبير است چرا كه هنوز هيچ تاثيري در اقتصاد و معيشت مردم ديده نشده است.

 

علاوه بر این روحانی طی این دوسال همیشه تنها به وعده وعیدهای توخالی اکتفا کرده و همیشه سعی بر این داشته تا با ارائه آمار هایی روی کاغذ وضعیت اقتصادی را مطلوب نشان دهد.

 

درست کردن وضعیت اقتصادی علی الخصوص اشتغال جوانان یکی از مواردی بود که روحانی در ابتدا وعده داد تا طی 100 روز قدم های بزرگی برای حل این معضلات بر دارد اما انگار پس از پیروزی در 24 خردادماه سال 92 تمام وعده های خود را فراموش کرده و تا بحال هم که 2 سال از آن روز می گذرد کاری انجام نداده است.

 

البته همین آقای روحانی در بحبوحه انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری اعلام میکرد که رکود و تورم را باید بر سر سفره های مردم جستجو کرد و اگر مردم واقعا این تغییرات رکود و تورم را در زندگی خود احساس کنند آنگاه می توان گفت که رشد اقتصادی مثبت بوده یا نه و از روی چنین آمارهایی نمیتوان اینطور نتیجه گیری کرد.

 

طی این دوسال هم برخلاف اظهارات حسن روحانی تورم و رکود بیش از پیش بیداد می کند؛ کارخانه های تولیدی که یک به یک در حال ورشکستگی هستند و همچنین رکود بی سابقه ای که در بازار مسکن وجود دارد همه اینها نشان از تایید این حرف دارند.

 

روحانی در زمینه خروج از رکود نیز ادعا دارد که اقدامات انجام شده بسیار مطلوب بوده است اما در خصوص همین بسته خروج از رکود اخیر نظر بسیاری از کارشناسان اینست که هیچ تاثیری بر خروج از رکود نداشته و حتی برخی معتقدند که این کار، مسکنی هم بر درد رکود نمی تواند باشد

انتهای پیام/ر

تعداد بازديد : 680
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.