امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1394/09/19 - 01:01 كد :62487
شخصیت سال مجله تایم در 2015 (+عكس)
«آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان شخصیت سال نشریه تایم شد.

به گزارش سایت خبری رازق: «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان شخصیت سال نشریه تایم شد.

 
«نانسی گیبز» سردبیر ارشد تایم اعلام کرد که وی به دلیل کشودن مرزهای آلمان بر روی مهاجران و مدیریت بحران مالی در اروپا به عنوان شخصیت سال انتخاب شده است.

 
این سیاستمدار ۶۱ ساله نخستین زنی است که این لقب به وی داده شده است. مجله تایم از سال ۱۹۹۹ عنوان مرد سال را تغییر داد و امکان گنجاندن نام زنان هم در این فراهم شد.

  
مرکل که توانست افراد مشهوری را در فهرست سال جاری پشت سر بگذارد، در سال ۲۰۰۵ برای نخستین‌‌بار به صدرات اعظم آلمان برگزیده شد و از آن زمان تاکنون عهده‌دار اداره چهارمین قدرت اقتصادی جهان است.

 
مهمترین رقبای مرکل، «حسن روحانی» و «ولادیمیر پوتین» روسای جمهور ایران و روسیه، «ابوبکر البغدادی» رهبر گروه تروریستی داعش و «دونالد‌ ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بودند.

انتهای پیام/ف

 
 
منبع خبر : اقتصاد ایران آنلاین
برچسب ها : مرکل ، شخصیت سال ، مجله تایم ، بازار ، اصناف ، رازق 
تعداد بازديد : 424
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.