امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اقتصادی
تاريخ انتشار : 1394/09/24 - 11:49 كد :62984
رشد قارچی فروشگاه‌های زنجیره‌ای بدون برنامه‌ای برای ساماندهی
رییس اتحادیه سوپرمارکت داران تاکید کرد: براساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید اتحادیه مستقل کشوری داشته باشند اما هنوز این افاق نیفتاده و این در حالی است که ساماندهی فروشگاه‌های زنجیره‌ای ضرورتی است که باید هرچه سریع‌تر صورت گیرد چون هر روز شاهد رشد قارچ گونه این گونه فروشگاه‌ها هستیم.

به گزارش سایت خبری رازق،  سعید درخشانی اظهار کرد: براساس ماده 86 قانون نظام صنفی هر شغلی باید زیر نظر اتحادیه مربوط به خود باشد و از آنجا پروانه کسب دریافت کند و با توجه به این موضوع فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز باید از ما مجوز بگیرند درصورتیکه براساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید اتحادیه مستقل کشوری داشته باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات صنف سوپرمارکت داران افزایش بی رویه فروشگاه‌های زنجیره‌ای است، گفت: همه کالاها و محصولاتی که در سوپرمارکت‌ها به فروش می‌رود در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز فروخته می‌شود و این در حالی است که شاهد راه اندازی فروشگاه‌های زیادی در محله های مختلف هستیم که به نوعی نیاز به ساماندهی و متولی خاص دارند.

 

رییس اتحادیه سوپرمارکت داران در بخشی از سخنان خود بحث بالا بودن هزینه حامل های انرژی را از دیگر موضوعاتی عنوان کرد که سالهاست این صنف با آن درگیر است ولی علیرغم پیگیری های فراوان برای اعمال تخفیفات این موضوع هنوز به نتیجه نرسیده است.

 

وی با بیان اینکه حدود 450 سوپرمارکت مجاز در تهران داریم، گفت: حداقل فضا برای سوپرمارکت 70 متر است که البته ابعاد 7000 متری نیز در بحث سوپرمارکت‌ها شاهدیم که در آن ها مایحتاج عمومی مردم به فروش می‌رود.

 

انتهای پیام/

منبع خبر : ایسنا
تعداد بازديد : 417
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.