امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اقتصادی
تاريخ انتشار : 1394/10/28 - 09:53 كد :86564
احتمال عرضه گازوئیل ۷۲۰ تومانی
دولت در لایحه بودجه سال آینده کل کشور به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرده است که از محل افزایش ۲۰ درصدی قیمت گازوئیل، یکهزار و ۱۵۴ میلیارد تومان درآمد جدید کسب کند.

به گزارش سایت خبری «رازق»، بر این اساس در صورت موافقت مجلس شورای اسلامی با افزایش ۲۰ درصدی قیمت گازوئیل، بهای نیمه یارانه ای این فرآورده نفتی از لیتری ۳۰۰ تومان به ۳۶۰ تومان و قیمت گازوئیل آزاد از لیتری ۶۰۰ به ۷۲۰ تومان افزایش می یابد.

این در حالی است که خرداد ماه سال جاری به دنبال اجرای طرح آزادسازی قیمت حامل‌های انرژی، بهای هر لیتر گازوییل از لیتری به ۲۵۰ به ۳۰۰ تومان و قیمت گازوئیل آزاد به لیتری ۶۰۰ تومان افزایش یافته بود.

سید ناصر سجادی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران پس از افزایش قیمت گازوئیل در خرداد ماه سال جاری، گفته بود: سهمیه بندی گازوئیل با وجود افزایش قیمت ادامه می یابد و حذف نشده است.

به گفته این مقام مسئول بر اساس مصوبه هیات دولت، محدودیتی برای فروش گازوئیل با قیمت آزاد به صورت کارتی وجود ندارد.

 

انتهای پیام/ز

منبع خبر : مهر
تعداد بازديد : 474
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.