امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1394/11/07 - 09:17 كد :87630
جایگاه‌های عرضه میوه شب عید مشخص شد
ستاد تنظیم بازار استان تهران با دستور کار «ارائه پیشنهادات کمیته تنظیم بازار درباره تامین، ذخیره و توزیع میوه شب عید» در استانداری تشکیل جلسه داد.

به گزارش سایت خبری«رازق»، جلسه ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی در سالن جلسات معاونت امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری و با حضوراعضای کمیسیون تنظیم بازار برگزار شد.

در ابتدای جلسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، هدف ستاد تنظیم بازار را تلاش برای تعادل در قیمت سیب و پرتقال در ایام پایانی سال و ذخیره‌سازی به موقع و با کیفیت این محصولات دانست و اضافه کرد: از آنجا که سرعت ذخیره‌سازی و کیفیت محصولات برای این ستاد مهم است، با برنامه‌ریزی انجام شده اقلام مورد نظر به اندازه کافی و با کیفیت بهتر از سال قبل تامین و ذخیره شده است.

منصوری درباره تقسیم وظایف توزیع میوه شب عید، گفت: مباشر توزیع میوه در سطح استان بر عهده سازمان تعاون روستایی استان بوده که باید با سازماندهی مباشرین از هم اکنون کار خود را آغاز و سامان دهد تا در ایام پایانی سال با مشکلی در این زمینه مواجه نشویم.

وی، نقش دولت را صرفا تنظیم بازار معرفی کرد و گفت: ما فقط به دنبال تنظیم بازار هستیم و متناسب با قیمت بازار، برنامه ریزی و تصمیمات لازم با هماهنگی ستاد اتخاذ خواهیم کرد.

منصوری درباره تعداد جایگاه‌های عرضه میوه گفت: 344 غرفه برای توزیع در سطح استان تدارک دیده شده است که به خاطر سهولت دسترسی مردم به بازار میوه شب عید‏، تعداد جایگاه‌ها نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، رئیس جهادکشاورزی استان در پایان از اعضای نظارتی جلسه‏ خواست تا برنامه و راهکارهای پیشنهادی خود را درباره نظارت بر بازار شب عید‏، از لحاظ کنترل قیمت و کیفیت محصول و همچنین نحوه توزیع وعرضه تهیه و حداکثر تا 15 بهمن به دبیرخانه ستاد ارایه کنند.

انتهای پیام/ز

منبع خبر : میزان
تعداد بازديد : 416
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.