امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : بین المللی
تاريخ انتشار : 1394/11/11 - 19:34 كد :88122
مک دونالد نام ایران را حذف کرد +عکس
شرکت رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد بدون ارائه دلیل مشخصی، نام ایران را از فهرست کشورهایی که در آن‌ها نمایندگی می‌پذیرد، حذف کرد.

به گزارش سایت خبری «رازق»,رستوران‌ زنجیره‌ای «مک دونالد» آمریکا که چندی قبل فرم پذیرش نمایندگی در ایران را روی سایت خود قرار داده بود، ایران را از فهرست کشورهایی که ممکن است در آن‌ها شعبه افتتاح کند، حذف کرد.

مک دونالد که در 119 کشور دنیا شعبه دارد، همچنان در یکی از صفحات سایت خود نوشته است که متقاضیان می‌توانند برای افتتاح شعبه در ایران درخواست دهند، اما زمانی که روی لینک درخواست شعبه کلیک می‌شود، پیام خطا ظاهر شده و عنوان می‌شود که نام ایران در لیست وجود ندارد.

 

حذف نام ایران از مکان‌هایی که مک دونالد در آن‌ها شعبه می‌پذیرد

 

مسئولان این شرکت آمریکایی توضیحی در مورد دلیل حذف نام ایران از این فهرست عنوان نکرده‌اند.

 

در ماه‌های منتهی به اجرای برنامه جامع اقدام مشترک، وجود نام ایران در فهرست مکان‌هایی که ممکن است مک دونالد در آن‌ها شعبه افتتاح کند جنجال به راه انداخت و موجب شد تا رسانه‌های زیادی به این مسئله بپردازند.

منبع خبر : فارس
تعداد بازديد : 454
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.