امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1394/11/15 - 11:33 كد :98590
بیگانه های غیر قانونی در شهر+تصاویر
با وجود ممنوعیت به کارگیری اسامی بیگانه در تبلیغات محیطی، اسامی خارجی بسیاری در تبلیغات محیطی و تابلوی فروشگاه ها دیده می شود

به گزارش سایت خبری «رازق»؛ با وجود ممنوعیت به کارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه در تبلیغات محیطی، اسامی خارجی بسیاری در تبلیغات محیطی و تابلوی فروشگاه ها دیده می شود.

طبق ماده سوم از قانون تبلیغات محیطی؛ تبلیغ کالا و خدمات داخلی با سرمایه گذاری مشترک ایرانی و خارجی باید با نام ایرانی و مطابق بر قانون " ممنوعیت به کارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه" و آیین نامه اجرایی آن باشد.

همچنین طبق تبصره 1. تبلیغ کالا و خدمات خارجی که مشابه داخلی ندارند در بزرگراه ها، تابلوهای بزرگ شهری، پل های عابر پیاده، تابلوهای الکترونیکی، فرودگاه ها، پایانه های مسافربری، ایستگاه های اتوبوس و قطار شهری و بین شهری، ورزشگاه ها، نمایشگاه ها، بوستان ها، مجتمع های فرهنگی و هنری، فرهنگسراها، کتابخانه ها، دانشگاه ها و مراکز آموزشی، مبادی ورودی شهرها، میادین بزرگ و نقاط پر تردد ممنوع است.

 

منبع خبر : دانا
برچسب ها : تصاویر تابلو 
تعداد بازديد : 477
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.