امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اقتصادی
تاريخ انتشار : 1394/11/17 - 10:52 كد :98762
خودروهای سنگین در سراشیبی افت تولید
تولید انواع کامیون در دی ماه امسال 79.3 درصد کاهش یافت.

به گزارش سایت خبری«رازق»، دی ماه امسال تولید انواع کامیون در ارس خودرو دیزل با افت صد درصدی از 1021 دستگاه در دی 1393 به صفر رسید.

در این مدت تولید انواع کامیون در ایران خودرو دیزل با کاهش 73.9 درصدی از 199 دستگاه در دی 1393 به 52 دستگاه کاهش یافت.

دی ماه امسال تولید انواع کامیون در سایپا دیزل با کاهش 83.2 درصدی از 862 دستگاه در دی 1393 به 145 دستگاه کاهش یافت.

در این مدت تولید انواع کامیون در کاریزان خودرو با کاهش صد درصدی از 232 دستگاه در دی 1393 به صفر رسید.

دی ماه امسال تولید انواع کامیون در گروه بهمن با کاهش 35.4 درصدی از 709 دستگاه در دی 1393 به 458 دستگاه کاهش یافت.

در این مدت تولید انواع کامیون در آذهایتکس با کاهش صد درصدی از هشت دستگاه در دی 1393 به صفر رسید.

دی ماه امسال تولید انواع کامیون در ماموت با کاهش 89.9 درصدی از 268 دستگاه در دی 1393 به 27 دستگاه کاهش یافت.

 
 
انتهای پیام/ز
منبع خبر : ایسنا
برچسب ها : کامیون ، رازق ، خودرو سنگین ، دیزل ، افت تولید 
تعداد بازديد : 400
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.