امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1394/11/18 - 18:17 كد :98988
درآمد 13 میلیارددلاری فیس‌بوک از تبلیغات همراه
فیس بوک که تا چندی قبل درآمد چندانی از محل ارائه خدمات همراه نداشت حال توانسته از طریق تبلیغات و پیام های بازرگانی در این محیط 13 میلیارد دلار درآمد به جیب بزند.


 

به گزارش سایت خبری «رازق» درآمد این شرکت از محل تبلیغات همراه در سه ماهه دوم سال 2012 معادل صفر دلار بود، اما در سه ماهه سوم سال 2014 از مرز شش میلیارد دلار گذشت و تا پایان سال 2015 هم رکورد 13.2 میلیارد دلار را پشت سر گذاشت، امری که نشانگر پتانسیل‌های بسیار گسترده بازار تبلیغات همراه است.
 
رشد درآمد بخش تبلیغات همراه فیس بوک هم از تنها 3 درصد در سه ماهه دوم سال 2012 به 80 درصد در سه ماه قبل رسیده و پیش بینی می‌شود این بخش کماکان برای فیس بوک رونق به همراه آورد.
 
یکی از علل این موفقیت تنوع پلاتفورم ها و برنامه هایی است که این تبلیغات از طریق آنها ارائه می شوند. به عنوان نمونه می توان به واتس اپ، اینستگرام و مسنجر فیس بوک اشاره کرد که هر سه برای درآمدزایی تبلیغاتی به کار گرفته شده اند.
 
واتس اپ به تازگی رکورد یک میلیارد کاربر را پشت سر گذارده و انتظار می رود فیس بوک در آینده بیشتر از آن برای کسب درآمد استفاده کند. از سوی دیگر پیش بینی می‌شود استفاده از اینستاگرام هم به همین منظور در آینده بیشتر شود.

انتهای پیام/ر

منبع خبر : فارس
تعداد بازديد : 363
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.