امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
وعده محقق نشده دولت در جذب سرمایه‌گذاری خارجی
یکی از وعده‌های دولت یازدهم پس از برجام جذب سالانه حداقل 30 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی بود، اما با گذشت بیش از یک سال از اجرا شدن توافق تهران با آمریکا، انگلیس، فرانسه، چین، روسیه و آلمان تلاش ایران برای جلب‌نظر سرمایه‌گذارا ...
سه موضوع اساسی در گردشگری ایران
 از منظر بخش خصوصی مقوله سرمایه‌گذاری بسیار مهم است و گردشگری می‌تواند به‌عنوان زمینه سرمایه‌گذاری عمل کند. گردشگر با ورود به ایران با زمینه‌های سرمایه‌گذاری خارجی آشنا می‌شود و سرمایه‌گذاری نیز باعث ت ...
سود هنگفت پخت‌وپز غذای ایرانی در جیب اتریشی‌ها
در چنین شرایطی واگذاری بخش رستوران قطارهای مسافربری ما به شرکت اتریشی داغی است که با هیچ مرحمی نمی‌توان آن را مداوا کرد. این اقدام در حالی به بهانه گسترش فضای اقتصادی ایران در بازارهای خارجی صورت گرفت که بر همگان روشن است پیشرفت در ص ...
چرا مک‌دونالد برای نمایندگی در ایران آگهی می‌دهد/جای خالی اولویت‌‌بندی سرمایه‌گذاری خارجی
به گزارش سایت خبری «رازق» جذب سرمایه‌گذاری خارجی، عبارتی که این روزها برایمان بسیار آشناست. عبارتی که نام شرکت‌های بزرگ و معتبر دنیا را به دنبال خود یدک می‌کشد؛ نام‌هایی از غول‌های نفتی گرفته تا برندهای پو ...
قرارداد اقتصادی یا بده بستان سیاسی با پلیس بد مذاکرات؟
به گزارش سایت خبری «رازق» پس از لغو تحریم‌های ایران اکثر کشورهای جهان می‌کوشند تا از فرصت حضور در بازار بکر و 80 میلیونی ایران جا نمانند. این موضوع چیز عجیبی نیست و از رفت و آمدهای هیئت‌های تجاری پیش از لغو تحریم‌ه ...
جذب سرمایه‌گذاری خارجی اولویت اصلی در پسابرجام
به گزارش سایت خبری«رازق»، علی لاریجانی که به شهر قم سفر کرده است، صبح امروز (دوشنبه 26 بهمن) در مراسم آغاز عملیات اجرایی، افتتاح و بهره برداری از 135 پروژه عمرانی، فرهنگی و ترافیکی شهرداری قم با تقدیر و تشکر از اقدامات دستگاه های مربو ...
سرمایه‌گذاری خارجی در پسابرجام ۵۱ درصد کاهش یافته است
رئیس‌جمهور در جدیدترین اظهارات انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مدعی شده که: «چرا در سال‌های قبل از سال 92 سرمایه‌گذاری خارجی متوقف و منفی شد؟ به دلیل اینکه مردم نمی‌دانستند با چه تحریم و مشکلاتی مواجه هستند.» ...
همکاری‌های صنعتی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی در دولت روحانی چگونه بود؟ + نمودار
یکی از محورهای مهم در ارزیابی عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت، ‌توسعه همکاری‌های صنعتی با کشورهای پیشرفته و صاحب تکنولوژی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی است. چراکه یکی از ضعف‌های جدی صنعت کشور، دسترسی اندک به دانش و تکنولوژی روز بوده و ...
تصویب سرمایه‌گذاری خارجی امسال از 8 میلیارد دلار می‌گذرد/ اروپایی‌ها متقاضیان اصلی
حسین سلیمی در مورد آخرین وضعیت سرمایه‌گذاری در ایران پس از امضای تفاهم‌نامه 1+5 و اجرای برجام اظهار داشت: رفت و آمدهای تجاری پس از اجرای برجام طی یک ماه که بقدری زیاد بود که نمی‌دانستیم چگونه باید جواب این هیات‌ها را بدهی ...
اقدامات خلاف قانون تأمین اجتماعی صنعت را زمین‌گیر کرد/مشکلات بانکی مانع جذب سرمایه‌گذاری خارجی
مسعود خوانساری در بیستمین جلسه هیات نمایندگان اتاق تهران با بیان اینکه رتبه فضای کسب و کار ما از بین 190 کشور در سال 2016 از 118 به 120 تنزل یافته است گفت : با توجه به اینکه ایران جزء 20 اقتصاد بزرگ دنیا به شمار می رود این جایگاه مناسب و شایسته م ...
انتقاد سیاستگذاران آمریکایی از رفع ممنوعیت معاملات دلاری ایران
وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت: دستورالعمل جدید آمریکا درباره سرمایه‌گذاری خارجی در ایران نگرانی‌هایی را در داخل این کشور نسبت به سود بردن نهادهای تحت تحریم آمریکا از این تصمیم برانگیخته است. مقامات ارشد دولت اوباما اظهار کرده&zwn ...
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.