امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
از میزان افزایش کرایه مترو، دو درصد کم شد
ابوالفضل قناعتی درباره نظر نهایی شورای حل اختلاف برای نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی که مورد اختلاف شورای شهر و فرمانداری تهران بوده است، گفت: شورای حل اختلاف نظر نهایی خود را اعلام کرده که براین اساس با نظر شورای شهر مبنی بر افزایش 15 درصدی نرخ ...
اخبارهای اقتصادی را خلاصه بخوانید
*افزایش قیمت روغن نباتی داریوش محمودی دبیر انجمن روغن نباتی اظهار کرد: با توجه به درخواست انجمن روغن نباتی برای افزایش قیمت روغن از سازمان حمایت، در حال انجام‌ امور مورد نیاز برای افزایش نرخ این محصول هستیم. وی افزود: انجمن روغن نباتی ...
پیشنهاد افزایش ۵۰درصدی بلیت اتوبوس و مترو از سوی شهرداری
ابوالفضل قناعتی با اشاره به ارسال لایحه کرایه اتوبوس و مترو در سال ۹۶ از سوی شهرداری به شورای شهر تهران گفت: این لایحه هنوز در کمسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بررسی نشده و احتمالا در جلسه روز یکشنبه این کمیسیون، مورد بررسی قرار می گیرد. ...
کاهش قیمت بلیت مترو در ساعات غیر پیک
محمد احمدی بافنده در دیدار با رئیس شورای شهر به چمران پیشنهاد کرد: مقدمات بررسی طرح «کاهش قیمت بلیت مترو در ساعات غیر پیک سفرها» را فراهم سازد. اهدافی همچون افزایش رفاه مردم، کمک به کاهش سفرهای غیرضروری در ساعات پیک سفر، ایجاد انگیزه ...
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.