امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
ویژگی‌های صنعتی شدن ایران تا افق 1404
نسخه دوم سند راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت با معرفی 11 پیشران صنعتی منتشر شد. متولیان این حوزه بر مبنای اولویت رشته فعالیت‌ها و تعیین صنایع منتخب، اقدام به هدف‌گذاری ظرفیت تولید برخی از صنایع تا افق 1404 کرده‌اند. براساس این گزا ...
صنعت پوشاک ایران باید از لحاظ طراحی و مد توسعه یابد
به گزارش سایت خبری«رازق»، مهدی یکتا، دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران اظهار داشت: امروزه در اقتصادی که به شدت جهانی شده است و تحت تاثیر جهان سازی قرار دارد، نمی‌توان در مقابل واردات مقاومت کرد و در برابر صادرات هم ...
صراحتاً می‌گویم آمار قاچاق پوشاک بالاست
به گزارش سایت خبری «رازق» ، گلناز نصراللهی با بیان اینکه گسترش پوشاک و بازسازی صنعت نساجی ازجمله سیاست های ما در وزارت صنعت، معدن و تجارت است، گفت: ما به یک برنامه جامع رسیدیم که بحث بازسازی صنایع نساجی موضوع اصلی آن است.   م ...
قرارداد تعرفه ترجیحی با ترکیه رکود صنعت پوشاک را تشدید کرد/ رونق کسب و کار با وجود تورم بالای دولت قبل
علیرغم اینکه صنعت پوشاک یکی از صنایع اشتغال‌زا محسوب می‌شود اما به دلیل واردات بی‌رویه از کشورهای چین و ترکیه در سال‌های اخیر این صنعت دستخوش آسیب‌های فراوانی شده است و بسیاری از واحدهای تولیدی به خصوص واحدهای کوچک تعطیل ...
بازار پوشاک ایران زیر پای خارجی‌ها
سال ۹۵ را شاید بتوان تلخ‌ترین سال برای صنعت پوشاک کشور نام گذاشت. ماجرای ساختمان پلاسکو باعث از بین رفتن نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه تولیدکنندگان پوشاک کشور شد. اما  ابوالقاسم شیرازی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک ...
برندهای معروف پوشاک با اجناس درجه سوم!/دست افراد خاص در واردات پوشاک!
با وجود تکرار انتقادات فعالان اقتصادی از واردات قانونی و غیرقانونی پوشاک، هنوز تصمیم قاطعی از سوی مسئولان برای مدیریت واردات پوشاک اتخاذ نشده است. در یکی دو سال اخیر و با اجرای برجام، معضل دیگری نیز گریبانگیر تولیدکنندگان داخلی شده و آن موج ورود ...
بازار داخلی پوشاک در سیطره ترک‌ها
احمد کیمیایی اسدی،‌ گفت:‌ حذف تعرفه‌ ترجیحی واردات پوشاک از ترکیه اقدام مثبتی بود، چرا که در مدتی که این تعرفه‌ها برقرار بود پوشاک داخل آسیب دیده بود و اگر این وضعیت ادامه پیدا می‌کرد پوشاک داخلی با بحران جدی مواجه می ...
فقط صنعت پوشاک ظرفیت ایجاد ۱.۴ میلیون شغل را دارد
علی آقامحمدی، عضو ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی امروز در ادامه نشست خبری تشریح برنامه‌های اشتغال دولت که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، درباره برنامه های اشتغالی دولت گفت: اگر بخواهیم شاخص های اص ...
هر ساعت ۶ کانتینر پوشاک قاچاق وارد کشور می‌شود!
محمدجواد صدق‌آمیز در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به واردات پوشاک قاچاق و سهم تولیدکنندگان داخلی در بازار شب عید، اظهار کرد: در مورد واردات قاچاق به دلیل غیررسمی بودن این کالاها نمی‌توان اظهارنظر دقیقی داشت اما به طور تخمینی حدود ...
سنگ بزرگی به نام قاچاق بر سر راه تولید داخل
محمد رضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه واردات غیر قانونی پوشاک به کشور ضربه سنگینی بر تولید داخلی وارد کرده است ، عنوان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده آمار قاچاق در کشور طی سال‌های اخیر، روندی کاه ...
صنعت پوشاک ایران به علت واردات در حال نابودی است
سعید غدیری با اشاره به اینکه متاسفانه صنعت پوشاک کشور مورد هجمه سنگین واردات غیرقانونی قرار گرفته و همین امر موجب شده بسیاری از تولیدکنندگان پوشاک با از دست دادن بازارهای خود حجم تولید خود را تا حد زیادی کاهش دهند، اظهار داشت: همین موضوع سبب کاهش ...
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.